security-school

نمونه سوالات آزمون آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران در صدد آماده سازی یک بسته بسیار کامل منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه میباشد . که بصورت مرتبط تا پایان دوره بروز رسانی شده و همکاران عزیزی که در این دوره مشارکت دارند بتوانند آنرا دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهند .

دانلود سوالات

همکاران گرامی ( مدیران و معاونین مدارس ) برای دانلود بسته کامل حاوی محتوا و ویدئو های آموزی و نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه روی دکمه دانلود در ادامه کلیک نمایدد . این دوره از 24 مهر ماه 1397 شروع شده و همکاران ما بصورت ویژه سعی در پوشش این دوره دارند و در ادامه سوالات آزمون واقعی را هم به این بسته اضافه خواهیم کرد .

کسانی که یکبار این بسته را خریداری و دانلود نمایند تا پایان دوره کلیه آپدیت ها را روی ایمیل خودشان دریافت خواهند کرد . و نگران رسیدن سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه به دستشان نباشند .

نکات مهم قبل از دانلود بسته منابع دوره و سوالات این آزمون

توجه داشته باشید در هنگام دانلود سوالات حتی المکان یک ایمیل صحیح و در دسترس ارائه نمایید تا به موقع بروزرسانی ها را دریافت نمایید و تنها در صورتی که ایمیل ندارید بعد از دانلود از طریق ارتباط در تلگرام یا واتس آپ با شماره 09332978858 پیگیر دریافت بروزرسانی منابع آزمون و سوالات آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه باشند.

 

نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسهدر روزهای آتی بسته کامل منابع و سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه را میتوانید از همین صفحه دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

نحوه خریداری و دانلود منابع آزمون و مجموعه سوالات و نمونه سوال دوره ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی با ایمنی و امنیت در مدرسه

برای دانلود منابع آزمون و بسته سوالات آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت مدرسه روی دکمه زیر کلیک نمایید . فرایند دانلود نیازمند اتمام مراحل پرداخت هزینه میباشد . بعد از مرحله پرداخت منتظر بمانید تا به صفحه دانلود هدایت شوید . هر گونه مشکل در خرید آنلاین و دانلود این بسته نمونه سوالات آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت مدرسه را از صرفا از طریق واتس آپ یا تلگرام با ما در میان بگذارید.

نمونه سوالات ضمن خدمت آغاز سالتحصیلی همراه با ایمنی و امنیت در مدرسه

مبلغ مورد نیاز برای دانلود : 5000 تومان

دانلود سوالات

16 Oct 2018

دیدگاهتان را بنویسید