سوالات آیین نامه رانندگی با جواب

در راستای اهدافی که مدیران سایت تبیین کرده اند ارائه بانک نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب برای سال 1403 ایران تا پایان خرداد 1403 رایگان میباشد. و متقاضیان میتوانند این بسته های نمونه سوال آیین نامه رانندگی 1403 با جواب را در یک دقیقه دانلود کنند.  این سایت از اوایل سال 1403 راه اندازی و شروع بکار کرده است . تهیه و انتشار نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اععم از نمونه سوال آیین نامه اصلی , نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی و نمونه سوال فنی آیین نامه رانندگی + تهیه و انتشار سوالات استخدامی و امتحانی مهمترین اهدافی هستند که در فاز اول و سال اول فعالیت سایت مد نظر داریم.

سوالات آیین نامه رانندگی با جواب

دانلود سوالات آیین نامه رانندگی با جواب pdf 【 ویرایش 1403 】 ❤️⭐️✔️

برای مشاهده لیست فایل های دانلودی کلیک کنید

برای مشاهده لیست فایل ها و دانلود آنها روی این دکمه کلیک کنید

بسته طلایی آیین نامه – اصلی – فنی- مقدماتی

16000 تومان

خرید محصول


نمونه سوالات آیین نامه رانندگی فنی 1402

8000 تومان

خرید محصول


سوالات آیین نامه رانندگی مقدماتی

8000 تومان

خرید محصول


نمونه سوالات آیین نامه اصلی 1403 با جواب

10000 تومان

خرید محصول


سوالات آیین نامه رانندگی بی سوادی 1402

6000 تومان

خرید محصول

بانک نمونه سوال ایران : نمونه سوالات آیین نامه

در سال 98 ما در کنارتان خواهیم بود و تمام تلاشمان ارائه اخبار , منابع و سوالات بروز و مفید و به موقع خواهند بود تا سهم اندکی در موفقیتتان داشته باشیم.

اهداف کلی و چشم انداز ما:

اصلی ترین هدفی که ما از ایجاد این سایت دنبال میکنیم در اختیار گذاشتن منابع دقیق , بروز و درست برای کلیه مردم ایران میباشد . متاسفانه زیادند سایتهایی که پکیج سوالات 5 سال قبل را روی سایتشان بارگذاری کرده اند و با چسباندن برچسب های نمونه سوال آیین نامه 98 و مشابه این از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و در نهایت باعث رنجش خاطر , اطلاف زمان و هزینه مردم عزیز ایران میشوند .

ما اگر بتوانیم یا درست کار خواهیم کرد یا کار نخواهیم کرد.

جشنواره رایگان بانک نمونه سوال ایران

مطابق با تصمیم مدیریت سایت بانک نمونه سوال ایران یک جشنواره ویژه 3 ماهه در شروع به فعالیت سایت از اول برج 2 تا انتهای برج 4 را در دستور کارمان قرار داده ایم و همه فایل هایمان را بصورت صددرصد رایگان برای دانلود در اختیار هموطنان گرامی از سراسر کشور قرار میدهیم . امیدواریم این جشنواره رایگان بانک سوال ایران بتواند باب یک همکاری مستمر را با شما هموطن گرامی باز کند.

لینک های دانلود

کلینک های دانلود کلیه فایل های سایت فعلا در یک صفحه میباشند و بصورت طبقه بندی نشده هستند . با کلیک روی دکمه زیر به صفحه دانلود نمونه سوال آیین نامه + سوالات استخدامی و نمونه سوال امتحانی رفته و فایل مورد نظرتان را انتخاب کرده و دانلود نمایید.

با ورود به زیر نمونه سوالات آیین نامه اصلی , مقدماتی و فنی را دانلود کنید.

مشاهده و دانلود مجموعه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی + سایر فایل ها

برای مشاهده لیست فایل های دانلودی کلیک کنید

برای مشاهده لیست فایل ها و دانلود آنها روی این دکمه کلیک کنید

مرکز دانلود گویا طرح

نمونه سوالات آیین نامه

ارائه نمونه سوال دقیق و با جواب از ما : موفقیت از شما

امیدواریم بتوانیم در جهت کمک به شما عزیزان منابع کامل و دقیقی اععم از محتواهای آموزشی و نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب را به شما ارائه کنیم. شرکت در امتحان آیین نامه در موارد زیادی توام با استرس و هیجان زیادی است که بدون تردید اصلی ترین عامل آن نداشتن آگاهی کامل و دسترسی به منابع دقیق و بروز و مشاهده نمونه سوالات میباشد.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

ما در کنارتان هستیم و با تهیه و انتشار بروزترین نمونه سوالات آیین نامه 1403 کمک خواهیم کرد با حداقل استرس در آزمون مشارکت کرده و با اولین سنجش انشاالله قبولی و دریافتگواهینامه را جشن بگیرید.

بانک نمونه سوال آیین نامه رانندگی

بانک نمونه سوالات آیین نامه رانندگی ایران ارائه دهنده کاملترین و جدید ترین پکیج های سوالات آزمون آیین نامه اصلی , مقدماتی و فنی میباشد. منابع تهیه نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی مستقیما از ادارات دولتی و آموزشگاه های معتبر رانندگی میباشد.علاوه بر آن بانک نمونه سوال ایران سعی دارد انواع نمونه سوال امتحانی اول تا ششم ابتدایی , نمونه سوال ریاضی هفتم, هشتم, نهم, دهم , ابتدایی , نمونه سوال علوم تجربی و همه دورس ابتدایی , متوسطه اول و دوم , شوالات ضمن خدمت , استخدامی و … را در سایت منتشر کند ..

راهنمای استفاده از امکانات سایت

سایتی که مشاهده میکنید نسخه اولیه میباشد و بصورت html ساده طراحی شده است . برای استفاده از امکانات سایت , دریافت به موقع اخبار مرتبط با فایل های جدیدی که روی سایت ما بارگذاری میشوند بهترین راه ثبت ایمیلتان در خبر نامه ما میباشد .

دانلود نمونه سوال آیین نامه اصلی 97

در چند ماه آینده کار طراحی پلت فرم اصلی سایت بانک نمونه سوال کشور آماده خواهد شد و به سرور جدید منتقل خواهیم شد . طبیعی است دوستانی که عضور خبر نامه باشند در سریعترین زمان از تغییرات مطلع خواهند شد و پکیج های آموزشی و راهنمای استفاده از امکانات سایت , راهنمای خریداری و دانلود نمونه سوالات آیین نامه و…. در اسرع وقت برایشان ارسال خواهد شد.

سوالات آیین نامه رانندگی با جواب

با توجه به شروع فعالیت سایت از اول اردیبهشت 1403 تا 31 تیرماه 1403 میتوانید اقدام به دانلود رایگان مجموعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی 1403 با جواب اصلی , دانلود رایگان نمونه سوال آیین نامه مقدماتی با جواب و دانلود رایگان نمونه سوال آیین نامه فنی 1403 با جواب کنید . البته در نظر داشته باشید کلیه فایل های دانلود کامل میباشند و به واسطه رایگان بودن ناقص نیستند و  صرفا در همین مدت زمان 3 ماهه جشنواره ویژه شروع سایت این امکان فراهم خواهد بود و سایت در اواخر تیر ما به سرور اصلی و فروشگاهی منتقل شده و حالت دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه هم به اتمام خواهد رسید.

سوالات و منابع آموزشی برای آزمون آیین نامه رانندگی

اصلی ترین هدف ما ارائه پکیج های متنوع و البته دقیق برای منابع آموزشی آزمون آیین نامه و پرتکرار ترین و دقیق ترین مجموعه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی میباشد.

کاملترین و متنوع ترین و بروز ترین پکیج نمونه سوالات امتحانی را فقط و تنها فقط میتوانید در یک سایت پیدا کنید . بانک نمونه سوالات آیین نامه کشور در کنار شماست تا بتوانید در زمان بسیار کوتاهی محتوای مورد نظرتان را پیدا کرده و دانلود نمایید .

بانک کامل سوالات آیین نامه رانندگی با جواب – اصلی , فنی و مقدماتی

10000 تومان

خرید محصول

نمونه سوالات آزمون فنی آیین نامه رانندگی 1403

5000 تومان

خرید محصول

مجموعه کامل سوالات آیین نامه مقدماتی – ویرایش 1403

5000 تومان

خرید محصول

مجموعه سوالات آیین نامه با جواب – آزمون اصلی – ویرایش 1403

میتوانیم ادعا کنیم با داشتن این بانک کامل مجموعه سوالات آیین نامه اصلی – فنی و مقداماتی 1403 بدون تردید موفق به قبولی در آزمون و انشالله دریافت گواهینامه رانندگی در اولین تلاشتان خواهید شد.
خرید محصول

سایر فایل های ویژه گواهینامه راهنمایی و رانندگی

نمونه سوال آیین نامه ویژه

سوالات آیین نامه بی سوادی

نمونه سوال آیین نامه پایه یک

نمونه سوالات آیین نامه پایه دوم

پایه سوم

قبولی تضمینی و دریافت گواهینامه رانندگی

در میان کاربرانی که از طریق استفاده از مجموعه سوالات و منابعی که ما در اختیارشان گذاشته ایم بعد از چندین مرحله رد شدن در آزمون آیین نامه رانندگی براحتی موفق به قبولی شده اند بسیار هستند و همین باعث شده با اعتماد به نفس بسیار بالاتری صحبت از امکان قبولی صددرصد و تضمینی در آزمون گواهینامه و دریافت گواهینامه رانندگی کنیم.

همواره در تلاشیم آخرین نسخه از منابع را دریافت کرده و در سایت بارگذاری کنیم . امیدواریم شما هم با استفاده از این مجموعه بسیار کامل با موفقیت مراحل دریافت گواهینامه رانندگیتان را طی نماییـــــــد.

پشتیبانی آنلاین

تیم پشتیبانی آنلاین سایت آماده پاسخگویی به سوالات شما در همه ساعات شبانه روز میباشد.

تماس با پشتیبانی آنلاین سایت و راهنمای خرید و دانلود

با ما همراه باشید.

در سایت بانک نمونه سوال آیین نامه ایران علاوه بر منابع آموزشی آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان و , اولیا و معلمان گرامی هم فایلهایی برای دانلود موجود است که با کلیک روی لینک های زیر میتوانید این مجموعه ها را ملاحضه کنید

روی دسته بندی مطالب زیر کلیک کرده و منابع مورد نظرتان را رایگان دانلود کنید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آیین نامه ما تمام تلاشمان کمک به شماست در جهت موفقیت در آزمون گواهینامه … این کاریست که از دستمان بر می آید و میکوشیم به نحو احسن خدمت رسان شما باشیم .  دانلود کاملترین مجموعه سوالات برای موفقیت در آزمون آیین نامه 1403 برای موفقیت در آزمون آیین نامه رانندگی و دریافت گواهینامه است.

قبولی در آزمون آیین نامه 1397 با این مجموعه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی اصلی را میتوان تضمینی نامید از آن جهت که قطعا یکی از آزمونهای این بسته همان سوالاتی خواهد بود که بصورت کامل در روز آزمون روی میز امتحانی شما قرار خواهد گرفت.

دانلود همه آزمونهای آیین نامه اصلی با جواب

با ورود به زیر نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب  را دانلود کنید.

فقط یک گام تا دانلود و دریافت کاملترین مجموعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی 1403 , فنی و مقدماتی باقیست . روی لینک زیر کلیک کرده و دانلود کنید.

مرکز دانلود گویا طرح

دانلود منابع آزمون و سوالات ضمن خدمت

بانک نمونه سوال ایران یک بسته کامل نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت را برای فرهنگیان عیز فراهم آورده است که میتوانند با ورود به لین زیر آنرا دانلود و مورد استفاده قرار دهند.بسته بسیار کامل و دقیق نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت را که متشکل از متن کامل کتاب طهارت روح , صد ها نمونه سوال , سوالات آزمون واقعی میباشد.

گزارش کارآموزی مکانیک و عمران

یک بسته کامل گزارش کارآموزی مکانیک در حال حاضر بیش از 100 نمونه گزارش کارآموزی مکانیک را میتوانید در سایت ما مشاهده , انتخاب و دانلود نمایید . این گزارش کارآموزی مکانیک در مورد بررسی ساختار و نحوه کارکرد انواع موتورهای دیزلی و بنزینی و مقایسه آنها میباشد . گزارش کارآموزی مکانیک در مورد موتورهای محرکه را میتوانید دانلود کنید.

پرسش و پاسخ :

  1. سلام خسته نباشید من به پشتیبانی پیام دادم ولی جواب ندادید
    من فردا امتحان دارم و میخوام بدونم که با خوندن اینا صددرصد قبولم دیگه؟؟
    و اینکه من تو شهرستانم سوالات برای ما هم مشترکه؟؟

    • درود

      شما حدودا ساعت 5 صبح پیام دادید عزیز , پشتیبانان از ساعت 11 صبح الی 1 بامداد آنلاین هستند .

      بله کامل بخوانید قبول هستید .

      بله یکی هست سوالات .

      پیروز باشید .

  2. سلام وقتتون بخیر من امروز امتحان آیین نامه دادم و قبول شدم و نمونه سوالات شما دقیقا همون داخل امتحان بود
    خیلی ممنون از لطفتون.

  3. باسلام ممنون ازتون فقط این برای گواهینامه پایه ۳ هستش

  4. سلام من تازه میخوام برای گرفتن گواهینامه اقدام کنم.
    آیا تا زمانی که من میخوام آزمون بدم این سوالات در آزمون تغییری نمیکنند؟

    • درود

      سوالات تا اسفند 99 معتبر است

      نیازی به خرید و یا دانلود مجدد ندارید .

      پیروز باشید . ( سوالی داشتید از پشتیبان بپرسید )

  5. سلام من سوالات خریدم ولی برا شهریور بود میشه اپدیت شدتش رو برام بفرستید؟ ممنون میشم

    • درود

      سوالات تا اسفند 99 معتبر است

      نیازی به خرید و یا دانلود مجدد ندارید .

      پیروز باشید . ( سوالی داشتید از پشتیبان بپرسید )

  6. سلام دوستان
    من امروز امتحان داشتم
    بار اولم بود، بدون غلط قبول شدم
    حتما دانلود کنید، سایتشون معتبر و عالیه

  7. سلام خسته نباشید من خرید کردم سوالا تا کی اعتبار دارن ؟ ممنون میشم جواب بدید

  8. اقا دستت طلا بدون غلط قبول شدم

  9. خداوکیلی دمتون گرم
    من دو روز قبل امتحان آیین نامه سوالات شما رو خوندم عینا همونا اومد
    تونستم تو ۵ دقیقه ۳۰ تا سوال رو جواب بدم و بدون غلط بار اول قبول شم .
    ممنون از سایت گواهیران.???

    • درود . به امید پیروزی و موفقیت شما در تمامی مراحل رانندگی

      نظر شما در سایت درج می شود . ( پشتیبان )

  10. سلام
    من سوالاتو شهریورماه گرفتم
    سوالات تغییر کرده یا ن؟

  11. سلام سوالا فقط یه پی دی اف ۴۷ صفحه ایه

  12. سلام
    امروز امتحان دادم قبول شدم .
    ممنون

  13. سلام سئوالات آپدیت شده برای آبان۹۹هست؟

    • درود

      بله سوالات آپدیت و تا اسفند 1399 معتبر است

      لطفا اگر سوالی دارید از پشتیبان بپرسید

      پیروز باشید

  14. نمونه سئوالات رو دانلود کردم فقط یک پی‌دی‌اف 43صفحه‌ایی هست،درسته؟
    بعد اول pdf نوشته کتاب خوانده شود بعد نمونه سئوالات را بخوانید
    الان باید کتاب هم بخونیم؟

  15. سلام من چطوری میتونم سوالات رو دانلود کنم…وکجا باید هزینش رو پرداخت کنم..بیشتر توضیح بدید..کلی لینک اینجاست?

    • درود .

      دانلود رو به شیوه ای قرار داده ایم که حتی کسانی که اولین بار هست دانلود می کنند بتوانند به راحتی دانلود کنند .

      مشکلتون رو از طریق ارتباط با پشتیبانی می توانید به راحتی بر طرف کنید .

      در کل دانلود سوالات مجموعا 20 ثانیه هم نمی شود .

      سوالی داشتید از پشتیبان بپرسید .

      پیروز و سربلند باشید .

  16. سلام واقعاخسته نباشد و ممنون بابت سوالا من امروز امتحان داشتم و قبول شدم و اصلا به کتاب دست نزدم و یک کلمه از کتاب نخوندم و فقط همین سوالات رو خوندم و قبول شدم خیلی خیلی ممنون بابت سوالات

  17. علیرضا باقری

    سلام. سوالات تا اسفند99 همینایی است که روی سایت گذاشتید؟

  18. سلام اطلاعی ندارین کی امتحانا شروع میشن؟
    هنوز بخاطر محدودیتای کرونایی آزمونا تعطیله و خیلی از کارامون عقب افتادیم…!

  19. سلام قبول شدم امروز ممنونم ازتون خیلی ممنونم ازتون از پستیبان تون تشکر کردم خواستم نظرمو بزرام خدا خیرتون بده الان برای اتحان شهری چیکار باید کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • درود

      تبریک عرض میکنیم خدمتتون .

      برای قبولی در امتحان شهری از طریق منوی سایت بالا صفحه راست وارد صفحه ( آزمون شهری بشید ) .

      پیروز و موفق باشید ( مدیریت وبسایت گواهیران ) .

  20. سلام وقت بخیر
    اگه سوالا رو از الان بخرم، این سوالا بدرد ماه های دیگه(بهمن و یا حتی اسفند)میخورره؟
    زود جواب بدین از تخفیف استفاده کنم…

  21. واقعا دمتون گرم اصلا فک نمیکردم با خوندن این pdf قبول بشم
    اولش شک کردم که سرکاری باشه ولی خب ریسک کردم خریدم و امروز از آزمون برمیگردم و برا بار اول قبول شدم
    یه توصیه برای بقیه که میخوان pdf رو بخونن
    سوالایی که با یه بار خوندن تو ذهنتون نمیره(مخصوصا قسمت فنی) رو تو یه دفتر بنویسین و چنبار بخونین صددرصد قبولین
    به امید موفیت بقیه دوستان♥️

  22. سلام خسته نباشین.سوالات فنی هم هست؟

    • درود

      بله . کامل فایل رو بخوانید و طبق توضیحات درون فایل عمل کنید به راحتی قبول هستید .

      پیروز باشید .

  23. سلام ممنون از سایت خوبتون خواستم تشکر کنم واقعا سئوال های ازمون کاملا با سئوال های شما یکی بود و من قبول شدم برای بار اول

    • درود .

      به امید پیروزی و موفقیت شما .

      برای قبولی در آزمون رانندگی در شهر حتما مقاله ( آزمون شهری ) از طریق منوی سایت را بخوانید .

      پیروز باشید ( پشتیبان سایت )

  24. سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۲ بهمن ماه آزمون دارم سوالات رو الان دانلود کنم یا اینکه در خود بهمن ماه با آخرین تغییرات دانلود کنم؟ و اینکه اگر سوالات بعد از خرید تغییری داشته باشه مجددا رایگان میتونیم سوالات آپدیت شده را دانلود کنیم؟

    • درود .

      سوالات تا اسفند 1399 معتبر است .

      هر چند قبل از امتحان می تونید پیام بدید تا در صورت تغییر که بعید هم هست تغییری داشته باشد , فایل آپدیت برای شما رایگان ارسال خواهد شد .

      موفق باشید .

  25. سلام ببخشید میشه بگید تعداد آزمون ها و سوالات چند تاست؟ و اینکه بعد از خرید آزمون های چه سالهایی را دانلود میکنیم؟ چون در بالا اشاره کرده بودید که سوالات 1402-1403 و 1402-1403 را دانلود خواهیم کرد

    • درود .

      سوالات امسال رو دانلود خواهید کرد .
      فایل کامل هست .

      باز هم سوالی داشتید از پشتیبانی آنلاین سایت و یا از طریق راه ارتباطی سایت به واتس اپ آنلاین پیام بدید فورا پاسخگو خواهیم بود .

  26. دستتون دردنکنه. من با سوالاتتون قبول شدم.

  27. سلام ببخشید بعدازخریدسوالات -سوالات روبه چه صورت ارسال میکنید؟؟

    • درود .

      سوالات پس از پرداخت بلافاصله برای شما نمایش داده شده و می توانید به راحتی دانلود کنید اگر مشکلی داشتید می توانید از 2 راه ارتباطی پیام داده و سریعا پاسخگو خواهیم بود .

      هر چند دریافت فایل رو بسیار ساده قرار دادیم تا هرکسی حتی برای اولین بار هست خرید اینترنتی می کند بتواند به راحتی فایل رو دریافت کند .

      پیروز باشید . ( پشتیبان سایت گواهیران )

  28. ببخشید شما از این سوالا قبول سدی

  29. ممنون ک پیگیری کردید

  30. بطور یقین میتونم بگم که میطونین به این سایت اعتماد کنین
    ممنون از شما

    • درود .

      خواهش می کنم , وظیفه تیم پشتیبانی هست سرکار خانم . سوالی داشتید باز هم در خدمت هستیم .

      پیروز باشید ( پشتیبان سایت گواهیران )

  31. من سوالاتتونو خریدم و امروز در ازمون آیین نامه قبول شدم ممنوون ازشمااا…

  32. عالییییی بود???بار اول قبول شدم
    کتابو وقت نکردم بخونم فقط چند صفحه تابلو ها و حق تقدم و سرعت های مجاز رو خوندم و سوالای شما
    اونم ۷ ۸ صفحه اخرو نرسیدم
    همه سوالا تو پی دی اف بود همشون تکراری بود?اگه نگرفته بودم قبول نمیشدم?مرسی واقعا

  33. با سلام
    امروز امتحان آیین نامه داشتم و قبول شدم
    واقعا واقعا سوالات شما خیلی کمکم کرد
    خدا خیرتون بده
    ممنون

  34. من همین الان از جلسه امتحان رسیدم خونه و قبول شدم. فقط سوالای شما رو خوندم و هنوزم باورم نمیشه! یه دنیا ممنون???

  35. واقعا ممنون من دوبارامتحان دادم اون دفعه کتاب رو خونده بودم کلی استرس داشتم ولی این بار خیلی کارداشتم حوصله خوندن این کتاب حوصله سربرروهم نداشتم همه نکات که گفته بودیدرو رعایت کردم قبول شدم آرامشمم بیشتربود

  36. حلالتون باشه من با سوالات شما قبول شدم

  37. درود یک سوال داشتم
    من به دلیل قرمز شدن شهرمون نتونستم ثبت نام کنم
    میخوام بدونم سوالات تا یک تا دوماه دیگه معتبره یا هرزمان که ثبت نام کردم اقدام به خرید کنم
    ممنون از شما

    • درود . سوالات تا مهر ماه 1402 معتبر هستند .

      در هر صورت بعد از دانلود می توانید آپدیت های بعدی را به صورت رایگان از تیم پشتیبانی آنلاین سایت دریافت کنید .

      پیروز و سربلند باشید .

  38. سلام خسته نباشین من سوالات۸/ اردیبهشت/ ۱۴۰۰رو دانلود کردم ۱۲اردیبهشت ازمون دارم ایا سوالات آپدیت شده یا همونارو بخونم؟

  39. مانا موحد

    سلام مهربونا😍😍
    من دوبار کتابو خوندم آزمون رد شدم سؤالا رو خریدم فقط دو روز وقت داشتم تو همین دو روز فقط سؤالا رو خوندم و امروز قبوووول شدم❤️❤️
    واقعأ ممنون سؤالای من همینا بود که اوایل سایتتون هست

  40. سوالای ازمون دقیقا همینا بود…ینی خوده خوده خودش،من فقط دیر گرفتم این فایلو صبح ازمون•_•

  41. سلام من امروز برای اولین بار امتحان دادم و قبول شدم
    فقط ۱ غلط داشتم ،سوالاهم همین سوالات شما بود دقیقا ، اجرتون باخدا ♥️

  42. سلام لطفا پیام منو جواب بدید

    • درود .

      دوست عزیز کامنت ها دیر پاسخ داده می شوند . سوالی دارید یا از طریق چت آنلاین و یا از واتس اپ سایت سوال کنید فورا و کمتر از 3 دقیقه پشتیبانان پاسخگو هستند .

      از قسمت ارتباط با ما در سایت به ما پیام دهید .

      پیروز باشید .

  43. سلام وقتتون بخیر من بار اول آزمون قبول شدم با سوالات شما . ممنونم

  44. سلام خیلی ممنون من جزوه شمارو خوندم دیروز امتحان دادم و بار اول قبول شدم

  45. سلام به همگی من ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ امتحان آیین نامه دادم و چون هم کارمندم هم یه دختر یکساله دارم اصلا نمیرسیدم کتاب بخونم سوالات رو از این سایت دانلود کردم به همراه تابلوها از کتاب خوندم و با اولین آزمون قبول شدم خواستم هم تشکر کرده باشم و هم به همه ی اونایی که شرایط بنده رو دارن توصیه کنم حتما این سوالات رو دانلود کنن و بخونن فوق العاده ست روز امتحان از کلاس ۴۰ نفری فقط ۳ نفر قبول شدیم و سوالات انصافا سخت بود…بازم تشکر میکنم و امیدوارم همگی موفق باشید

  46. من امروز آزمون داشتم، کلا یک دور کتاب رو خوندم و دیشب سوالات شما رو دانلود کردم و خوندم و دفعه اول قبول شدم.
    خدا خیرتون بده

  47. سلام من دوبار رد شده بودم نمونه سوال شمارو گرفتم يك دور خوندم و با توجه به مرور هاي قبليم قبول شدم ممنون ازتون 🙏🌹
    روزيتون پر بركت انشاالله 🌹

  48. سلام وقت بخیر
    با تشکر از سایت خوب شما
    من سوالات رو دانلود کردم و عینا همین سوالات توی ازمون اومده بود..
    میتونید با خیال راحت فایل رو دانلود کنید و سوالات رو چندین بار بخونید تا راحت ملکه ذهنتون بشه اینطوری حتما قبولید من بار اولم بود و قبول شدم

  49. با سلام
    امروز تونستم با کمک شما و سایت خوبتون به تمامی ۳۰ سوال ایین نامه پاسخ صحیح بدم با تشکر از شما. 🌺❤

  50. من امروز امتحان داشتم و قبول شدم ،با ی بچه کوچیک خیلی سخته ک بخوای همش بخونی ،من سوالات و دان کردم اول سوالارو خوندم ،بعد هر جا ک مربوط ب سوالا میشد تو کتاب مرور کردم و قبول شدم ،عالی بود قبلا فقط کتاب و خونده بودم ولی قبول نشده بودم ،دقیقا سوالا بودن ،ممنون از سایتتون 💖

  51. سلام
    خیلی خیلی ازتون ممنونم من فقط سوالای شمارو خوندم و بدون غلط قبول شدم خدا خیرتون بده🌹

  52. سوالات بسیار خوب بودند و من با خوندنشون تونستم قبول بشم

  53. عالی‌ بود بدون هیچ غلطی قبول شدم

  54. سلام وقتتون بخیر،من حدودا ۲ ماه پیش سوالات رو خریدم ولی هنوز موفق نشدم امتحان بدم،میخواستم بدونم سوالات تغییر کرده که مجدد خریداری کنم یا خیر؟

  55. سلام وقتتون بخیر،خواستم ازتون تشکر کنم ،امروز صبح امتحان دادم و خداروشکر قبول شدم

  56. سلام من حدودا یک ماه پیش سوالات رو خریدم اما بهمن ماه امتحان دارم خواستم بدونم الان تعقیر کرده سوالا

  57. سلام خیلی ممنونم واقعا متشکرم من امروز دوشنبه در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۳ قبول شدم بدون غلط🤩🤩🤩🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  58. سلام. سوالات آپدیت ۱۴۰۱ هستند؟

  59. سلام
    دمتووووووون گرررررررررم امروز تو اولین بار قبول شدم

  60. سلام دفعه ی اول قبول شدم 😍سپاس فراوان 🌺❤

  61. سلام. خدا خیرتون بده. من بار اول بدون غلط قبول شدم . بچه ها حتما بخش تابلو ها و بخش سرعت و سبقت و حق قدم رو بخونید و سوالاتم چند بار مرور کنید . حتما قبول میشین

  62. سلام من میخوام خود سوالات رو بخرم اما امتحانم 10 روز دیگست، حالا تو 10 روز سوالات فرق میکنه یا ن؟ اگه فرق میکنه بگین من ی روز مانده ب امتحان بخرم. لطفا جوابگو باشید.

  63. سلام خسته نباشید واقعا اگه اینا خونده بشن قبول می شیم و اینکه سوالات برای 1402هم هستن ؟

  64. سلام
    خسته نباشید
    من امروز آزمون دادم و با پی دی افی که شما گذاشتید قبول شدم
    اصلااا باورم نمیشد
    مرسی ازتون واقعا

  65. من سوالات شما رو خریدم و امروز ازمون رو قبول شدم خیلی ممنونم ازتون

  66. فاطمه ایراندوست

    سلام،دیروز سوالاتتون رو خوندم و امروز ازمون دادم و قبول شدم،باره اول قبول شدم ممنونم عالی بود سوالات

  67. سلام وقت بخیر
    من فایل شما رو تهیه کردم و مطالعه کردم و امروز قبول شدم ، بابت این موضوع از شما متشکرم
    پیشنهاد میکنم کمی فایل رو منسجم تر و شکیل ترش کنید .
    داوطلبان آزمون حتما فایل رو تهیه کنید و خوب مسلط بشید

  68. دمتون گرم
    دیشب سوالا رو خریدم و یه دور خوندم
    امروز صبح آزمون دادم و قبول شدم
    عاالی بود😍😍

  69. من یک هفته پیش سوالا رو خریدم و دو سه دور خوندم و بدون غلط قبول شدم
    واقعا دمتون گرم عالی بود💙💙

  70. عالی بود قبول شدم همین امروز دمتون گرم 🌹🌹🌹

  71. سلام دمتون گرم دفعه اول قبول شدم🌹

  72. سوالات عالی هستن

  73. قبول شدم مرسی مرسی سوالات بروز و عالی

  74. الی

    سوالات شمارو خریدم و خوندم به علاوه بخش تابلو های کتاب و دفعه ی اول بدون غلط قبول شدم ..واقعا دستتون درد نکنه .کلی براتون دعا کردم :)))). (۷ آبان ۱۴۰۱)

  75. khalse

    ما قبول شدیم ممنونم ازتون زیااااااد حاجییی

  76. فاطمه

    سلام ، من اگه امروز سوالات رو بخرم تا کی این سوالات معتبر هست ؟
    چون الان تخفیف گذاشتین میخام بخرم اما امتحانم دو هفته دیگه اس

    • GOVAHIRAN

      سلام .

      فایل تا 1 مهر 1403 معتبر است .

  77. m

    سلام ممنونم سوالا عالی بود امروز ۲۱ خرداد قبول شدم 🙏

  78. آسمان

    سلام
    قبول شدم به تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوالات واقعا عالی بودن
    خیلی ممنونم‌
    اگه کتاب یه دور بخونید و بقیه وقتتون برای این فایل بزاریید ۱۰۰٪قبول میشین

  79. فاطمه

    سلام و عرض ادب
    بنده سوالهای این سایت رو تهیه کردم و با مطالعه تابلوها ها از روی کتاب تونستم قبول شم.
    بر خودم لازم دونستم این کامنتو اینجا بذارم تا دوستانی که ازمون دارن بتونن استفاده کنن
    خیلی ممنونم🌸

نمونه سوالات امتحانی

در این سایت علاوه بر امکان دانلود نمونه سوال آیین نامه راهنمایی و رانندگی تعداد زیادی نمونه سوال امتحانی , نمونه سوال علوم تجربی , نمونه سوال ریاضی , نمونه سوال امتحانی ابتدایی , نمونه سوالات امتحانی راهنمایی و دبیرستان هم بارگذاری شده است که با کلیک روی دکمه فوق و رفتن به صفحه دانلود لینک های دانلود آنها در دسترس شما خواهد بود.

نمونه سوال ریاضی

نمونه سوال امتحانی آموزش و پرورش , بانک نمونه سوال  ریاضی همه مقاطع ابتدایی ( اول , دوم , سوم , چهارم, پنجم و ششم) , نمونه سوال ریاضی هفتم , نمونه سوال ریاضی هستم, نمونه سوالات ریاضی نهم , نمونه سوالات امتحانی ریاضی پایه دهم , یازدهم و دوازدم ( متوسطه اول و دوم )؛ ابتدایی, راهنمایی , استخدامی و.. به همراه لیست برترین و بهترین سایتهای فارسی زبان فعال در زمینه های مختلف که پیشنهاد میشود به عنوان سایتهای مرجع در نظر گرفته شوند.

نمونه سوالات امتحانی ریاضی ابتدایی

نمونه سوالات امتحانی ششم ابتدایی به صورت هفتگی و ماهانه برای تمام دروس این پایه
نمونه سوالات امتحانی ریاضیات پنجم ابتدایی به صورت هفتگی و ماهانه برای تمام دروس این پایه
و مجموعه کامل نمونه سوال ریاضی ابتدایی برای همه پایه های تحصیلی را دانلود کیند.

نمونه سوال امتحانی ریاضی پایه سوم ابتدایی به صورت هفتگی و ماهانه برای تمام دروس این پایه

نمونه سوال ریاضی هفتم

مرکز نمونه سوالات امتحانی ایرانی در راستای کمک به دانش آموزان عزیز و والدین گرامی بانک نمونه سوال ریاضی هفتم را بصورت ویژه و اختصاصی در چندین فایل مجزا آماده سازی و ارائه کرده است.

نمونه سوال ریاضی هفتم

شما عزیزان از هر نقطه از کشور براحتی میتوانید متناسب با نیازتان از میان فایل های مختلف انتخاب کرده و نمونه سوالات ریاضی هفتم را در کمتر از یک دقیقه از سایت تخصصی نمونه سوالات کشوری دانلود نمایید.

نمونه سوالات ریاضی هشتم

نمونه سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی

نمونه سوالات آیین نامه فنی

نمونه سوال علوم

سوالات علوم ابتدایی

نمونه سوال علوم پایه هفتم

نمونه سوالات علوم پایه هشتم

نمونه سوال علوم تجربی نهم

پکیج کامل نمونه سوالات اول ابتدایی

بانک نمونه سوالات امتحانی دوم ابتدایی

پکیج طلایی سوالات امتحانی پایه سوم

پکیج کامل نمونه سوالات امتحانی پنجم ابتدایی

پکیج نمونه سوالات پایه ششم

پکیج نمونه سوالات ریاضی دوره متوسطه اول

پکیج طلایی نمونه سوال امتحانی ریاضی دوره متوسطه دوم

شاید به موارد زیر هم علاقه مند باشید:

بانک نمونه سوالات امتحانی کشور یکی از سایت های زیر مجموعه گویا طرح میباشد که بصورت اختصاصی اقدام به انتشار نمونه سوالات امتحانی دوروس مختلف میکند . برخی از سایت های ما که ممکن است به مطالب آنها هم علاقه مند باشید.

سوالات استخدامی و آموزش و پرورش

اقدام پژوهی معلمان

طرح توجیهی

گزارش کارآموزی

بانک پرسشنامه ایران