[vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیک نوروزی

پکیج پیک نوروزی پایه مهد کودک ، پیش دبستانی ، پایه اول دبستان پایه دوم دبستان ، پایه سوم دبستان ، پایه چهارم دبستان ، پایه پنجم دبستان و پایه ششم دبستان در بانک فایل پژوهشی معلمان.

همانطور که می دانیم پیک نوروزی ابتدایی از اهمیت خاصی در نظام آموزشی ایران برخوردار است. به گونه ای که بهترین مکمل آموزشی برای دانش آموزان در ایام نوروز می باشد. پیک نوروزی یا پیک بهارانه همچنین می تواند مکمل روش های تدریس معلمان در ایام عید باشد و به عنوان تکلیف عید باعث تمرکز دانش آموزان بر روی مسائل آموزشی و عدم پرش افکار در ایام تعطیلات است.

پیک نوروزی 97

پیک نوروزی می تواند کمک شایانی در راستای جمع بندی تکالیف دانش آموزان در قالب یک مجموعه آموزشی  و تربیتی نماید. و به دلیل وجود صفحات و موضوعات متنوع می تواند در کنار سرگرم نمودن دانش آموزان با مطالب مختلف سبک زندگی ایرانی اسلامی را هم به آنها بیاموزد. همچنین در صفحات مختلف پیک نوروزی معمولا مطالبی گنجانده می شود که جنبه تربیتی و امر به معروف دارد. دانش آموزان به کمک این مطالب با مسائل اخلاقی و تربیتی در راستای سند تحول بنیادین آشنا می شوند. این مسائل در پیک نوروزی 97 پر رنگ تر شده و از نقطه نظرات مختلف به آن پرداخته می شود.

حس وطن پرستی در پیک نوروزی 97

نکته ای که معمولا در پیک های نوروزی به آن به صورت کامل پرداخته می شود. حس وطن پرستی است. در پیک بهارانه و تکالیف نورزی صفحاتی به معرفی محل زندگی ، سوغات ، جاهای دیدنی و مکان های جذاب اختصاص داده می شود که بوسیله این صفحات حس وطن دوستی و وطن پرستی دانش آموزان برانگیخته می گردد. دانش آموزان به کشورشان علاقه پیدا کرده و آن را ارزان به بیگانگان نمی فروشند.

 پیک نوروزی 1397 ابتدایی طراحی شده توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

مجموعه پیک نوروزی 1397 دبستان که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان به صورت اختصاصی طراحی و تدوین گردیده است ، شامل جذاب ترین و کاربردی ترین مباحثی است که در نظام آموزشی از مهد کودک و پیش دبستانی گرفته تا پایه ششم مورد نیاز است. این پیک ها بر اساس استاندارد و اصول تهیه شده اند و دانش آموزان و معلمان با استفاده از آنها می توانند در راستای اعتلای سطح دانش و تربیت دانش آموزان کوشا باشند.

محتوایات پیک بهارانه و تکالیف نوروزی در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان

پیک هایی که در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان موجود است شامل کلیه مباحث درسی دانش آموزان و مطاابق با آخرین تغییرات کتاب درسی می باشد.و با فرمت قابل ویرایش در اختیار شما سروران گرامی قرار می گیرد.

مطالبی که در پیک عیدانه وجود دارد عبارتند از :

– رنگ آمیزی سفره هفت سین

– مطالب قرآنی

– جدول کودکانه

– آموزش اعداد

– اشکال هندسی

– اموزش و تمرین

– قصه و تمرین

– احترام به والدین

– چراغ راهنما و وسایل برقی پیک عیدانه اول ابتدایی

– خوراکی های نامناسب پیک بهاره اول ابتدایی

– نقاشی و کاردستی با وسایل دور ریختنی

پیک های این سایت طوری طراحی  شده است تا هیچ کس برای پرینت گرفتن  مشکلی نداشته باشد.

مشخصات پیک نوروزی در سایت حاضر 

1- با کیفیت بالا

2- دارای تصاویر کودکانه و جذاب

3- دارای موضوعات مختلف و جذاب

4- قسمت بندی موضوعات (4 بخش)

5- ایجاد حدود یک سانت فاصله خالی از سمت راست برگه جهت چسباندن برگه ها

برای دانلود پیک نوروزی ابتدایی 1397 از اینجا اقدام کنید.

دانلود پیک نوروزی 97 جدید ترین نمونه پیک نوروزی پیش دبستانی اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][eddrecent total_items=”40″ mp_grid_pagination=”yes” mp_grid_pagination_alignment=”center” mp_category=”10815″ mp_grid_design_layout=”thumbnails-only” thumbnail_size=”120″ thumbnail_size_height=”120″ mp_author_thumbnail_styling=”yes” mp_tooltip_thumbnails=”yes” mp_author_thumbnail_padding=”6px” mp_offset=”0″][/vc_column][/vc_row]