دانلود انشا در مورد تعطیلات, خاطره و داستان نویسی نوروزی 1402 و تکالیف مهارت محور

از ابتدا تا انتهای سال 1402 بانک فایل معلمان در کنار شماست

سال 97 را در کنار گذراندیم , با همه سختی هایش ما به پشتوانه حمایت شما دلگر بوده و هستیم . قصد داریم برای سال 98 با انرژی و تلاش بیشتر پا به پای شما در مسیر آموختن گام برداریم . اولین گام تعطیلات نوروزی 98 است که سعی کرده ایم برای رفاه شما برنامه های گسترده ای تدارک دیده و فایل های بسیاری آماده کنیم. از داستان و خاطره نویسی نوروزی , انشا در مورد تعطیلات نوروز 98 و تکالیف مهارت محور نوروز را برای شما تدارک دیده ایم . سالی پربار و با سلامتی و نشاط را برای شما هموطن گرامی , معلمان و فرهنگیان عزیز , دانش آموزان و اولیا ارجمند از درگاه خداوند متعال مسئالت داریم و امید آن داریم نمونه های آماده خاطرهخ و داستان نویسی نوروزی و تکالیف مهارت محور نوروزی بتواند باری از دوش شما برداشته و از تعطیلات سال نو استفاده بهینه  را بکنید.

در روزها و تعطیلات نوروزی هم ما التماس دعا داریم از سوی شما هم وطن گرانقدر و امید آن داریم همچون سال 1397 از ابتدا تا انتها همگام با شما پله های طرقی را طی کنیم و با هم نظاره گر رسیدن کشور عزیزمان به جایگاه علمی بالا باشیم.

برای مشاهده, انتخاب و دانلود فایل ها نوروزی بانک فایل معلمان کلیک کنید

فایل های نوروزی متعددی را برای شما تدارک دیده ایم . اععم از داستان نویسی , خاطره نویسی , روایت گری , انشا و مقاله در مورد تعطیلات , پیک نوروزی با تکالیف مهارت محور و .. برای مشاهده این نمونه ها , انتخاب و دانلود آنها روی دکمه زیر کلیک نمایید.

دانلود نمونه های آماده برای نوروز 98

داستان نویسی نوروزی

بصورت رسمی از نوروز 97 به عنوان یک تکلیف از سوی آموزش و پرورش عنوان شد که از داستان نویسی نوروزی و خاطره نویسی نوروزی بجای پیک نوروزی که سالیان سال مورد استفاده قرار میگرفت استفاده نمایند و از دانش آموزانشان بخواهند بجای تکمیل تکالیف پیک نوروزی روایت خاطرات سفارهای احتمالی و سرگذشتشان در ایام تعطیلات نوروزی را بصورت داستان نویسی نوروزی ارائه دهند.

دانلود نمونه های آماده برای نوروز 98

دانلود نمونه های داستان نویسی و خاطره نویسی نوروزی 98

در این مسیر چون به یکباره اعلام شده بود هم دانش آموزان دچار مشکلات جدی شدند و اولیا عملا درگیر شده و بخشی از ایام پایانی تعطیلاتشان را از دست دادند و هم معلمان متر و معیار مناسبی برای سنجش کیفی کارهای داستان نویسی نوروزی دانش آموزان نداشتند.

آموزش : حلقه مفقوده

تلاش ما قرار گرفتن در جایگاه حلقه مفقوده این چرخه و زنجیره است , حلقه مفقوده ای بنام آموزش , متاسفانه ما بدون اینکه به معلم و دانش آموز اصول کلی روایتگری و خاطره نویسی و داستان نویسی را بگوییم از آنها میخواهیم به یکباره شکسپیر شوند و در تعطیلات نوروزی داستان سرایی کنند , قطعا نشدنی است و بانک فایل معلمان با مشاهده آشفته بازار سال قبل و نوروز 97 تصمیم گرفت در ایام نوروز 98 نقش پررنگتری را به عهده گیرد.

ده ها نمونه خاطره نویسی , انشا و داستان نویسی نوروزی 98

در همین راستا تصمیم گرفتیم ده ها فایل نمونه را آماده کرده و برای دانلود در اختیار متقاضیان قرار دهیم , ده ها فایل داستان نویسی نوروزی برای مقطع ابتدایی ( پایه اول تا ششم ابتدایی ) و انشا در مورد تعطیلات نوروز از زبان دانش آموز پایه های اول تا ششم ابتدایی به تفکیک و چندین بسته تکالیف مهارت محور نوروزی در فرمت خاطره نویسی تا هم بخشی از اولیا بتوانند مستقیما از آنها استفاده کنند یا با انجام ویرایش هایی آن را ارائه داده و مجبور نشوند بخشی از تعطیلاتشان را صرف آماده سازی داستان و خاطرات تعطیلات نوروز نکنند و هم بخشی از معلمان و اولیا بتواند با دانلود و مشاهده فایل های نمونه داستان نویسی نوروزی 98 بتوانند از آنها ایده گرفته و داستان و خاطره خودشان را با صرف زمان بسیار کمتری و با آموزش نسبی آماده کنند.

دانلود نمونه ها

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود نمونه های آماده برای نوروز 98

تکالیف مهارت محور نوروزی 98

طیف فایل هایی که برای نوروز 98 برای شما تدارک دیده ایم در دو گروه عمده نمونه های داستان نویسی نوروزی و پیک نوروزی با تکالیف مهارت محور طبقه بندی میشوند.

تکالیف نوروزی مهارت محور در فرمت داستان و خاطره نویسی نوروزی

تکالیف نوروزی مهارت محور پیش دبستانی

تکالیف نوروزی مهارت محور پایه اول تا ششم ابتدایی

پیک نوروزی با تکالیف مهارت محور را برای همکاران فرهنگی در نظر گرفته ایم تا بتوانند آنها را چاپ کرده و در صورت صلاحدید مورد استفاده قرار دهند یا از آنها ایده گرفته و تکالیف مهارت محور را برای ایام نوروز دانش آموزانشان طرح نمایند.


انشا در مورد تعطیلات نوروز

نمونه های داستان نویسی نوروزی هم برای دانش آموزان عزیز تدارک دیده ایم که در دو فرمت داستان و خاطره نویسی و انشا در باره ایام تعطیلات نوروزی خدمتتان ارائه میگردد.

دانلود انشا در مورد تعطیلات نوروزی

چندین نمونه انشا در مورد تعطیلات نوروز 98  و چندین نمونه دفتر بسیار زیبای داستان نویسی وخاطره نویسی نوروز ۱۳۹۸همراه با آموزش دانلود دفتر کتاب خوانی ،داستان نویسی ،و خاطره نویسی پایه ششم دبستان همراه با دو فایل آموزشی را از سایت ما دانلود کنید

محتوی این فایل(دفتر داستان نویسی وخاطره نویسی پایه ششمم دبستان نوروز ۱۳۹۸همراه با آموزش)شامل موارد زیر می باشد: دفتر قصه نویسی و خاطره نویسی با فرمت pdf  و قابل چاپ ۸ صفحه فایل آموزشی: گام هایی برای داستان نویسی، خاطره نویسی و انشا نویسی فایل آموزشی: مدیریت داستان نویسی نوروزی

 اهداف داستان نویسی وخاطره نویسی نوروزی

از حدود یکسال قبل که رسما اعلام گردید پیک نوروزی به شکل قدیمی و چندین ساله اش از سیستم آموزشی کشور حذف گردید و خاطره نویسی و داستان نویسی نوروزی جایگزین آن شد یک نوع بهم ریختگی و بی برنامگی مشهودی در سیستم آموزشی کشور قابل مشاهده بود . نه دانش آموزان توانایی انجام داستان نویسی و خاطره نویسی نوروزی را آنگونه که باید داشتند و نه معلمان برنامه و هدف مشخصی را داشتند و به نوعی اهدافی که آموزش و پرورش از رواج داستان نویسی و خاطره نویسی نوروزی به دنبال آن بود عملا محقق نشده امسال در حالی که بیش از یکسال از آن تاریخ میگذرد در دومین نوروز هم هنوز سیستم آموزشی کشور خودش را با این مبحث بخوبی تطبیق نداده است.

برای نوروز 98 تمرکز بیشتر بر ارائه تکالیف نوروزی مهارت محور در کنار داستان نویسی است:

دانلود نمونه های آماده برای نوروز 98

در جدیدترین اظهار نظر شخص وزیر محترم آموزش و پرورش در باره مبحث پیک نوروزی و تعطیلات نوروزی 98 ایشان بیان کردند که تمرکز و خواسته آموزش و پرورش از فرهنگیان ارائه تکالیف نوروزی مهارت محور بجای پیک نوروزی میباشد که همچنان مبحث خاطره و داستان نویسی نوروزی بخشی مغفول از داستان ایام شروع سال جدید است .

به همین جهت و به خاطر بهم ریختگی و آشفتگی و نبود برنامه مشخص ما در بانک فایل معلمان این وظیفه را احساس کردیم که تا جایی که میتوانیم در این شرایط حساس و ناهماهنگ به کمک سیستم آموزشی کشور بشتابیم و چندین گروه فایل را بصورت آماده تدارک دیده ایمم که همکاران , دانش آموزان و اولیا عزیز بتوانند از آنها استفاده بهینه کنند.

گروه فایل های قابل دانلود نوروزی: برای دانش آموزان و اولیا

دانلود نمونه داستان و خاطره نویسی نوروز 98 برای دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی

همکاران ما تا کنون 8 نمونه آماده داستان و خاطرات نوروزی 98 را از زبان دانش آموز مقطع ابتدایی آماده کرده اند و در صورت استقبال از آنها قطعا همکاران ما آمادگی خواهند داشت در روزهای آتی تعداد بسیار بیشتری از این تکالیف نوروزی را برای دانلود دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی آماده کنند.

دانلود نمونه های آماده خاطره و داستان نویسی نوروزی و انشاء در مورد تعطیلات نوروزی برای پایه های سوم و چهارم ابتدایی

از زبان یک دانش آموز دوم ابتدایی و سوم ابتدایی هم هم اکنون 8 نمونه آماده انشا در مورد تعطیلات نوروزی , داستان و خاطره نویسی نوروزی  آماده دانلود میباشد . و بطور قطع در صورت استقبال از نمونه های متشر شده قطعا در روزهای آتی این امکان را داریم که تعداد نمونه های بسیار بیشتر انشا در مورد تعطیلات نوروز , مقاله در مورد تعطیلات نوروز و خاطره و داستان در مورد تعطیلات نوروز 98 را آماده کرده و در دسترس شما قرار دهیم .

نمونه های آماده دانلود انشا تعطیلات نوروز 98 و خاطره و داستان گویی درباره تعطیلات نوروز از زبان دانش آموز پایه پنجم و ششم ابتدایی

دانش آموزان عزیز و اولیا ارجمند میتوانند با مراجعه به لینک زیر نمونه های آماده دانلود انشا تعطیلات نوروز 98 و داستان و خاطره گویی در باره تعطیلات نوروز 98 را از زبان یک دانش آموز پایه های پنجم و ششم ابتایی مشاهده و دانلود نمایند . هم اکنون 10 نمونه در این گروه قابل دانلود است و متناسب با استقبال از آنها میتوانیم تعداد بیشتری را برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم.

دانلود نمونه های آماده برای نوروز 98

قبول سفارشات نگارش روایت و خاطره و انشا نویسی در مورد تعطیلات نوروزی

همچنین این آمادگی در تیم پژوهشی بانک فایل معلمان وجود دارد که بتواند دقیقا متناسب با سرگذشت شما , شهرهایی که به مسافرت رفته ایده و طبق سفارش شما انواع انشا در مورد تعطیلات نوروز 98 و قصه و داستان و روایت و خاطره نوروزی را در الب فایل های ورد و قابل ویرایش بصورت اختصاصی برای شما آماده نماید که بدین منظور میتوانید در تلگرام یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

دانلود نمونه های آماده برای نوروز 98

شماره ارتباط در تلگرام یا واتس آپ : 09332978858

گروه فایل های دانلودی نوروزی برای معلمان و فرهنگیان

با توجه به تکلیف شدن ارائه تکالیف مهارت محور در ایام تعطیلات نوروزی قطعا مهمترین مساله ای که برای همکاران فرهنگی و معلمان عزیز میتواند باشد تدوین و طرح تکالیف مهارت محور نوروزی است و احتمالا به دو دلیل همکاران در انجام این کار با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

الف : متاسفانه هنوز توانایی طرح تکالیف مهارت محور در خیلی از همکاران فرهنگی وجود ندارد چرا که سیستمی که آنها را آموزش داده بر این اساس کار نمیکرده و حالا چیزی از آنها میخواهند که به آنها نیاموخته اند.

ب: کمبود زمان در ایام پایانی سال هم میتواند یکی دیگر از دلایل عدم توفیق معلمان جهت طرح تکالیف مهارت محور نوروزی باشد.

 

دانلود تکالیف نوروزی بر پایه مهارت محوری و داستان نویسی در قالب پیک نوروزی

بدین جهت ما تعدادی فایل برای ایده گرفتن یا استفاده توسط همکاران تدارک دیده ایم که میتوانید با ورود به لینک زیر تکالیف مهارت محور را در فرمت یک پیک نوروزی جذاب برای مقطع ابتدایی و هر 6 پایه ابتدایی دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

دانلود تکالیف مهارت محور نوروزی برای پایه اول ابتدایی

دانلود تکالیف مهارت محور نوروزی برای پایه دوم ابتدایی

مشاهده و دانلود بسته پیک نوروزی با تکالیف مهارت محور برای پایه سوم ابتدایی

دانلود تکالیف نوروزی مهارت محور و داستان نویسی برای پایه چهارم ابتدایی

بسته پیک نوروزی مهارت محور با تمارین و تکالیف عالی برای پایه پنجم

تکالیف مهارت محور بر پایه خاطره نویسی نوروزی برای همکاران پایه ششم ابتدایی

دیدگاهتان را بنویسید